Erzurum İçinde Paris ( Paris İn Erzurum )

"Önemli olan nerede olduğun değil, olduğun yeri nasıl gördüğündür."
Yıllar sonra atasözü olmasını umduğum bu cümleyi neden kurduğumu merak etmiş olabilirsin.
Seni çok fazla merakta bırakmadan mevzuya gireyim. Bugün bir derste pek kıymetli bir hocamız Paris hatıralarını anlatmış. "Paris deyip de gözünüzde büyütmeyin aynı Erzurum işte" demiş.
"Hadi canım o kadar da değil" diyecektim ki biraz düşününce vazgeçtim. Hakikaten de o kadar.
Açtım Google Görsellerden Paris fotoğraflarına şöyle bir göz attım meğer Erzurum'a ne çok benziyormuş. Boşuna memleketime "Doğunun Paris'i" demiyorlarmış.
İkbal Gürpınar bir kitabında " güzellik bakan gözdeymiş, niyetmiş her şeyi güzelleştiren" diyordu. Ben de "Bak kızım, nasıl bakarsan öyle görürsün" dedim ve başka bir gözle Erzurum'a baktım, Paris'i gördüm. Dur, sana da göstereyim haksız mıyım haklı mı sen karar ver :













Bir de sen kendi memleketine başka gözle bak bakalım ne göreceksin, nereyi göreceksin..

Yorumlar

Popüler Yayınlar