Batıda Yeni Dini Hareketler


Dersin adı "Batıda Yeni Dini Hareketler"..

Haftaya bu dersten vizem var. Bir kpss mağduru olmam sebebi ile dersin işlendiği saatlerde okulda hiç bulunamadım. Nihayet dün ders notlarına ulaştım. Sınav öncesi ne anlatıyor diye bir bakayım dedim. Beynim uyuştu bıraktım. Hem sadece beynimi uyuşturmadı midemi de bulandırdı. Gidişat bende büyük bir travma yarattı. Hala şok halinde olabilirim.

Evet okuduğum şeyleri ilk defa duymadım ama hepsini bir arada duyunca aşırı dozdan zehirlenme yaşamış olabilirim. Durum düşündüğümden de vahim. İnsanlar kafayı yemiş. İnsanlar insan olmaktan istifa etmiş. İnsanlar şeytanlığa terfi etmiş. Hatta şeytan bu insanları görünce emekliliğe ayrılma vaktim geldi diye düşünmüş bile olabilir.

Adını "din" koydukları çeşitli hareketlerin temel öğretisi hatta belki de tek öğretisi "sapıklık".
Kadın, hemen hemen hepsinde sadece bir metadan başka bir şey değil. Cinsellik, haz ve şiddet eksenli bu oluşumlarda bir lider var ve o istediğine istediğini yapma hakkına sahip. Sadece liderin mutlu olabileceği bu akımlara insanlar nasıl bağlanabiliyor, aklım almıyor. Onlar için üzülüyor, korkuyorum. Dinim için, ailem için, halim için şükrediyorum.

Bu "insanlara" bakınca şeytan bile cennetlik bir şahsiyet oluyor gözümde. Şeytanın tek suçu kibirdi. "Önce Ben" dedi diye böyle bir bedel ödedi. Mukayese edince, bunların ödeyeceği bedeli tahayyül edemiyorum. Allah herkesi onların şerrinden korusun. Güvenlik anlamında da ciddi tehlikeler ortaya çıkaran bu akımlar için acil önlemler alınmalı. Tuzağa düşürülen insanlar onların elinden kurtarılmalı.

Ne okudun da bu hale geldin demeyin. Ne okumadım ki.. 
Benim okuduklarımı siz okumayın. Eğer hayata dair bir bir tutam umudunuz olsun istiyorsanız...


Yorumlar

Popüler Yayınlar