Siz Hiç Erkekler Tuvaletine Girdiniz Mi?


Siz hiç erkekler tuvaletine girdiniz mi?
Ben girdim :)
İnanın, gülüyorum ama hiç komik değil.
Hani gülme komşuna gelir başına diyen atamız var ya onu bulsam şimdi bir kaşık suda boğabilirdim.
Bir arkadaş, geçenlerde yanlışlıkla erkekler tuvaletine girdiğini anlatmıştı. Ben de ona koskoca "BAY WC" yazısını okumadın mı? deyip dalga geçmiştim.
Bir anlık dalga bir gemiyi alabora edebiliyor. O yüzden dalgaya dümene dikkat. Herkese ve her şeye gülmeyin aman ha..
An itibariyle hayattan soğudum, 5 yaş birden yaşlandım.
Ya zaten neredeyse Mayıs ayındayız ama memleketimden kar manzaraları bitmek tükenmek bilmiyor. Yine karlı bir gündü. Şemsiyesiz kalmış ıslak yavru kedi modunda kendimi dershanenin tuvaletine zor attım. Amacım ıslanmış ve alnıma yapışmış olan eşarbımı düzeltmek kendime çeki düzen vermekti. Girdiğim tuvaletin bir "BAY WC" olduğunu hiç fark etmedim. Ben, hem başörtümü yapıyor hem de kendi kendime söyleniyordum. Derken tuvaletin içindeki tuvaletin kapısı açıldı ve içeriden bir erkek çıktı. O an ki yüz ifademi anlatmam mümkün değil. Sadece "burası erkekler tuvaleti miydi?" diyebildim :)) Sorum çok abesti biliyorum ama içimden "Ne olur Allah'ım! Ben değil o yanlış tuvalete girmiş olsun" diye dua ederek bu soruyu sordum. O ise çok normal bir ses tonuyla "evet " dedi. Dışarı çıkmaya yeltendim. Ama istesem de çıkamazdım. Pardesüyü çıkarmış başörtünün iğnelerini de avucunda tutar vaziyetteydim. Benim oradan çıkmam en az beş dakikamı alırdı. Malum arkadaş "sen dur ben çıkayım" dedi. Vaziyeti kurtardı.
Sonuçta yaşanılanlar büyük rezillikti. Dershaneyi bırakma kararı aldım. Uzun süre erkeklerin yüzüne bakamam, tuvaletlerin önünden geçemem herhalde. 

Olayın tek avantajlı yönü Cuma saatlerinde gerçekleşmiş olmasıydı. Ortalıkta pek erkek yoktu.
Sonradan düşünmedim de değil "burası erkek tuvaleti mi" diye soracağıma "cuma ne zaman dağıldı" diye sorsaydım ya  :))

"Cuma'ya gitmeyen erkek bacımızdır" anlayışı ile utancımı hafifletiyor. Cuma saatinde erkekler tuvaletini de bayanların hizmetine açıyorum. Vatana millete hayırlı uğurlu olsun :))

Yorumlar

  1. Sanssizligin altinda yatan sansli tarafin var neyseki zamanlama iyiymis dualarinda bosa cikmamis ve Allah yuzune bakmis :) gulumseten bir ani olarak okudum :)

    YanıtlaSil
  2. İlk şoku atlattım artık ben de gülüyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Ya kötü bir tesadüf :( Ama ilerde gülerek anlatacağın bir anın da oldu ,birazda bu yönden düşünüp kendini rahatlatabilirsin .Konuyu mizahi bir şekilde çok güzel anlatmışsın. :))))))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar