Akinatör

Akinatör bir tahmin oyunu..
Eğlenceli ve şaşırtıcı bir oyun.
Oyun çağımı çoktan geçtim işim olmaz demeyin. Bu oyun çocuklardan çok büyüklerin ilgisini çekecek bir oyun. Hele de nerede bir iskambil kağıdı bulsa fal açtıran, gelecekten haber almak için misafirlerine kahve içtiren, "bildi bildi valla bildi" gibi ünlem cümleleri kullanacak kadar falının sonuçlarına heyecan duyan kişiler, bu oyunu en azından bir kez oynamalı. 

Akinatör bir tahmin oyunu. Sen aklından birini tutuyorsun o, kim olduğunu biliyor. Aslında sorduğu sorular sayesinde eleme yolu ile doğru sonuca gittiği için sonuç çok şaşırtıcı olmuyor. Asıl şaşırtıcı evre daha oyunun başında iken aklından tuttuğun kişi hakkında nokta atışı soru sorması. Yuh diyorsun, ne alaka şimdi diyorsun, aklımı mı okuyor bu diyorsun.. 

Fotoğraflarla örnek verecek olursak :









Aklımda Alaattin'in cini var. Birinci soru "erkek mi" ikinci soru "Türk mü?" ve dördüncü soru "cin mi?" evet cin...

Bu bir tesadüf diye düşünebilirsiniz ama değil, aynı durum bir kaç kez tekrarladı. Ama sonunda ben kazandım. Sonunda aklımda tuttuğum kişiyi bilemedi. Üstelik o kişi II. Mahmuttu. En sevdiğim öğretmeni mi bile bilip de II. Mahmut'u bilememesi büyük hayal kırıklığıydı. O bilinmeyecek bir şahsiyet değildi şaşırdım doğrusu:) 


















Bilemeyince ortadan kaybolması da cabası. Oysa bilince 32 
dişini birden göstermişti.














Ve'l hasılı kelam hoş bir uygulama deneyin derim ben.. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar