Bir Silgim Olsa- Mim

Sihirli bir silgim olsa hayatımdan neleri silerdim. Bu yazı Şemspare'nin başlattığı mim'e teşrifimdir.

Bir silgim olsa..

Öncelikle, ömrümden değil belki ama yaşımdan bir kaç seneyi silerdim. Yaşamış olayım ama yaşamamış gibi görünsün. :-)

Sonra, hayatıma giren gereksiz şahsiyetleri silmek isterdim. Hem hayatımdan hem de zihnimden. Hani şu kore dizilerinde istemedikleri kişileri ve yaşantıları hatırlamama mevzusu var ya onun gibi bir şey olsa hiç fena olmazdı.

Daha sonra evdeki halıları camları filan silerdim herhalde.. Bir Türk Kızı'ndan beklendiği üzere :-)
Eee etrafı da temizlediğimize göre hayatımızı temizlemeye kaldığımız yerden devam edelim. 
Şöyle bi baktım da baya temiz bir hayatım varmış, temizleyecek bir şey bulamıyorum :) (fazla mı enaniyet koktu ne) 


Neyse tamam, tamam, hadi itiraf ediyorum. Şu sol tarafta duran habire içi dolan günah defterimi silsem iyi olurdu. Hani çocukluğumuzda kalbinden daha temiz sayfalar ayırırdık ya sevdiklerimize.. Kiramen Katibi'm de bana işte öyle sayfalar ayırsa ne olurdu sanki..

Silmenin amacı yeniden yazmak değil midir çoğu zaman.. Huyum kurusun bir silerim bin yazarım. Bu nedenle eğer bana böyle bir silgi verilecekse yanında eşantiyon olarak bir de istediğimi yazabileceğim kalem vermeleri gerekir. Yoksa kurtarmaz..

Böyle bir kalemimiz olsaydı ne yapardık? Hadi bu da benim Mim'im olsun:) 
Bu yazıyı okuyan herkese paslıyorum.


Yorumlar

  1. hihi okurken bana da çok tanıdık geldi bu satırlar... kalemim olsaaa... of of bana bir kalem yetmezdi ki :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar