Kırgın Çiçekler

Son zamanlarda hangi Türk dizisini izlesem ertesi hafta yayından kaldırılıyor. Kendimden şüphelenmeye başladım, acaba çok mu zevksizim diye. Belki de zevksizlik değil de eski moda işlerden hoşlandığım için böyle oluyor. 
 Ayrıca bu reyting aletleri kimin evinde çok merak ediyorum. Nasıl oluyor da saçma sapan diziler reyting rekorları kırıyor? O gereksiz programları kimler izliyor? Sorular sorular..
 Ben hayatın içinden, samimi, duygusu yüksek işleri beğeniyorum. Kuru aşk hikayeleri, entrikası bol zengin mekanların dizileri sarmıyor beni. Bir güzel kız, bir yakışıklı erkek, bir spor araba ve bir de deniz kenarında yalı konsepte eklersen tutmayacak dizi yok. Ama artık sıkılmadınız mı? Ben çok sıkıldım.
Nihayet uzun bir aradan sonra yeniden bir diziyi çok beğendim. Bu satırları yazarken dizinin yayından kaldırılma ihtimalini göze alarak yazıyorum. Dizi bence çok güzeldi. Çünkü gerçekti. Hikaye gerçekti, duygular gerçekti, replikler gerçekti. "Aşk"tan başka dertleri de konu edinen bir dizi olmuş. Yetimhanede yaşayan insanların hikayesinin anlatıldığı dizinin ilk bölümünde "ne oldum deme ne olacağım de" atasözü işlendi. Hayatta insanın başına heran her şey gelebilir. Ummadığın anda ummadığın bir hayata adım atabilirsin. İlk bölümden beğenimi kazanan bu dizi umarım uzun ömürlü olur. Umarım ne ekranlardan kaybolur ne de bozulur..
Dizinin adını merak edenler konu başlığına bakabilir.

Yorumlar

Popüler Yayınlar