Eid Mubarak

Okul bitince her Türk kızı gibi ben de "ev kız"lığına terfi ettim. Önce dip köşe temizliği yaptım. Böylece ilk turu başarıyla tamamlayıp level atladım. Bugün de sarma, pasta, börek olaylarına adım karıştı.. Annem bile "kızım sende büyük değişiklikler var" diyor. Acayip bir şaşkınlık yaşıyor. Hangi işe elimi atsam ardından çok çok teşekkürler duyuyorum. Onca zaman ne takdirler ne onur belgeleri getirdim de annemi bu kadar mutlu görmedim. Meğer onun bekledikleri farklı şeylermiş.

Bu arada malum, bayram kapıda evde telaşlı bir koşuşturma.. Bugün şuna benzer şeyler hazırladık:

Yarın da baklava olayına giriyoruz. Bir aya kalmaz ev kızlığından da diplomamı almayı düşünüyorum. 10 parmağında 10 marifet tabirinin muhatabı olmama ramak kaldı. Durmak yok yola devam :-)
Yeri gelmişken internette pratik sarma sarma yöntemleri var. İzlemenizi tavsiye ederim. Kim bilir belki de izlemişsinizdir. Ben izleyince aya ayak basmışız gibi hissettim. Girişimci ev hanımlarını tebrik ediyorum. Hepsine maşallah diyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar