Tribal Enfeksiyon


Asrın hastalığı...
Bulaşıcı bir hastalık olup daha çok genç yaşlarda görülmektedir. Bununla birlikte bazı bünyelerde kronik bir hal almış ilerleyen yaşına rağmen bu illet bütün bedenini sarmış insanların sayısı da azımsanmayacak kadar çoktur.
Hastalığın belirtileri; günde en az üç vakit laf sokma, bardağa hep boş tarafından bakma, memnuniyetsizlik, her sözü işine geldiği gibi anlama, sürekli haklı çıkma isteği ve daha nicesi..
Hastalığa yakalananların oranı gün geçtikçe artmakta. Dünya Sağlık Örgütü bu derdin henüz kesin bir çözümünün olmadığını, sağlıklı insanların Tripli insanlardan mümkün oldukça uzak bir hayat yaşamalarını yahut gerekli önlemleri aldıktan sonra onlarla diyaloğa girmelerini tavsiye etmektedir.
Bu hastalığa erken tanı konulmaz ve tedaviye başlanmazsa ilerleyen safhalarda hastalık kendini paranoya'ya çevirebilmektedir.
Hamdolsun ben,  Trip Aşısını her sene düzenli yaptırıyorum. Ya hastalığa hiç yakalanmıyor ya da hafif atlatıyorum. Bu hastalığın hastası olanlarla ise mümkün oldukça az muhatap oluyor. Ne derlerse "he" diyorum..
Sizin de çevrenizde bu amansız hastalığa yakalanan birileri varsa aynı şeyi size de öneriyorum.
Ne derlerse "he" deyin.. :-)

Yorumlar

Popüler Yayınlar