Bu Tarz Benim


Geç de olsa fark ettim ki, ben aşk hikayelerini sevmiyorum. Benim sevdiğim hikayelerde başka duygular öne çıkıyor. Bu kanıya şu delillerden yola çıkarak vardım:

Favori dizilerim;

a. Kırgın Çiçekler
b. Karadayı
c. Süper Baba
d. İkinci Bahar
e. Aramızda Kalsın
f. Kill Me Heal Me
g. 49 Days vs..

Favori Filmlerim;

a. Akıl Oyunları
b. Benim Dünyam
c. Vizontele vs..

Favori Kitaplarım;

a. Sefiller
b. Alamut Kalesi
c. İnsan Ne ile Yaşar
d. Adayış Risalesi vs..

Bu bir kaç numine üzerinde yaptığım incelemeler sonucu şöyle hipotezlere ulaştım:

a. Ben duygusu yoğun hikayeleri seviyorum.
b. Hikaye bir aile üzerine kurulsun istiyorum.
c. Ya da fantastik, daha önce işlenmemiş farklı hikayeler olsun istiyorum.
d. Hikayeler didaktik mesajlar bünyesinde barındırsın istiyorum.
e. Aşk merkezde olmasın ama hikayenin tuzu biberi olsun istiyorum.
f. Tam 12'den vursun istiyorum.

Şimdi hipotezleri doğrulama aşamasındayım. Ardından örneklemlerimi evrene yansıtıp araştırmama bir sonuç yazmayı planlıyorum. Sizden ricam hipotezlerimi doğrulama aşamasında bana yardımcı olmanız. Nasıl mı? Çok basit. Yukarıdaki dizi, film ve hikayelere benzer tarzda bir şeyler biliyorsanız yorum bölümünde bana tavsiye edebilirsiniz.. :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar