En Son


En son aldığım şey:  Ekmek, Pirinç ve Tereyağı (Malum artık yalnız yaşıyorum, dolayısıyla her türlü alışveriş de bana bakıyor)

En son gittiğim şehir:  Bursa (Yılbaşında oradaydım, soğuktu.. Gitmek isteyenlere yazın gitmelerini tavsiye ederim, kışın pek de güzel olmuyormuş oralar..)
En son mesaj attığım kişi: Kardeşim (borç para istedim, kardeşler başka ne içindir :)
En son yaptığım online alışveriş: İdo bileti aldım. (Bursa'dan dönmek için)
En son ne yedim: Tavuk, Pilav
En son ne içtim: Su (mütemadiyen su içen biriyimdir)
En son gittiğim mekan: Bursa'da Güllüoğlu'na gittik. (Çikolatalı Pastası güzel, tavsiye edilir)
En son ne izledim: Yılbaşından kalma programları
En son ne okudum: İçimizdeki Şeytan (Hala okumaktayım, gerçi sıktı biraz ama yarım bırakmayı pek sevmem, okumanızı da tavsiye etmem, daha gerekli şeyler yapabilirsiniz)
En son neye güldüm: Büşra'ya (hala kızı olur kendileri, beni güldürmeyi başaran nadir insanlardandır)
En son neye ağladım: Annemi özlediğim için ağladım. (İtiraf etmeliyim ki annemi çok özlüyorum ve bunu yazarken bile burnumun direği sızlıyor. gözlerim doluyor)
En son telefonda kiminle konuştum: Kardeşimle (Malum para mevzuları yine)

Yorumlar

Popüler Yayınlar