Mim Yazmak Kendi Kendine Röportaj Yapmak Gibi


"Piyasada çok döndü bu mim sanırım herkes yaptı. Ama yapmayıp hemde yapmayı çok isteyen birileri varsa onlara pasladım :D" diyen bir "Özenti" blogger arkadaşın mimini üzerime alınıp yapasım geldi.. Bakalım neler çıkacak..

-Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan bahsediyor musunuz?

Sadece bir kaç kişiye bahsettim. Bir şeyler karalıyorum dedim fakat nerede olduğunu söylemedim.


-Neden blog yazıyorsunuz?
 
Kalemle yazmayı öğretenin hatırına..
12 yaşından beri günlük tutarım. Gerçi bu durum zamanla aylık hatta yıllığa dönse de bugüne kadar istikrarlı bir şekilde yazma faliyetlerine devam ettim. Bir ara "Space" popülerdi. İşte tam da o zamanlar yazma eylemimi interaktif ortama taşıdım. Hatta bir internet sitesinde kısa süreli köşe yazarlığı bile yapmışlığım var :)) Sonunda bloggerla tanıştım. Yazma eylemlerimi burada devam ettirme kararı aldım.


  -İlk yazınız ve son yazınız arasında nasıl fark var?
 
Aslında blogger bazında bakarsak çok fark yok ama "günlük" geçmişime dönecek olursak ilk yazdığım şey arkadaşlarla oynadığımız saklambaç oyunu ile ilgiliydi. Bu nedenle yazılarım, konulardan tut ifadelere kadar bir çok evrimsel devre atlatmış sayılır. Yani çok fark var.


-Blog yazmak normal yaşantınıza ne kattı?
 
Hayatımı "normal" ya da "anormal" diye ayırmıyorum. Genel olarak "yazmak" hayatıma çok şey katıyor. Yazmak kendi kendinle konuşmak gibi bence. Bir tür terapi. Bazen içini dökmek, bazen içine dönmek.. Bu nedenle yazmak hayatıma "hayat" katıyor.

-Yakın arkadaşlarınıza blog yazmayı önerir misiniz?
 
Önermem mi? Herkes yazmalı bence. Kendi için yazmalı önce.. Sonrası Allah kerim..


-Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?

 
Kaynağım "hayat". Bazen bir olay, bazen bir kitap cümlesi, bazen bir haber, bazen neşem, üzüntüm ya da endişem..

-Diğer blog sahipleriyle iyi iletişim kurabiliyor musunuz?

Çok fazla blog takip ettiğim söylenemez. Düzenli olarak takip ettiğim on kadar blog var. Hemen hemen bütün yazılarını okuyorum. Yorum yazmayı seviyorum. İyi gibiyiz herhalde. Onlara sormak lazım :))


-Şikayetçi olduğunuz konular var mı?
 
Blogger'la ilgili bir şikayet soruluyorsa evet var. Yazdığım yorumlara yapılan cevaplara bildirim almak isterdim. Böyle bir şey var da haberim yoksa bilgilendirin lütfen beni. Bu konuda muzdaribim :)



Ben de bu mim'i okuyup da blogger sahibi olan herkese paslayayım madem..

Yorumlar

  1. Bloglarda gmail adres ile yorum yazdığınızda "beni bilgilendiri" işaretlerseniz sizin yaptığınız konuya gelen yorumların hepsi gmail adresine mesaj olarak gelir. " Sosyal" kısmına..( Bilmiyorum sorunuzu doğru mu anladım yoksa daha farklı mı birşeyden mi bahsettiğiz? )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Beni Bilgiledir" yazısını şimdi gördüm. Bir deneyeyim bakalım olacak mı? Yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Rica ederim ne demek :) Bu arada yukarıda yorumumu ne kadar bozuk cümlelerle yazmışım yorum yazarken aynı anda anneme cevap veriyordum da :D :D

      Sil
    3. Sıkıntı yok ya.. Gayet anlaşılır bir yorumdu :-)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar