Alaa Wardi ( O bir A Capella Sanatçısı)


Alaa Wardi (Arapça: علاء وردي) 
Son zamanlarda tabiri caizse Arap müziğine dadanmış bulunmaktayım. Sabah akşam arapça şarkılar dinliyor, video klipler izliyorum. Hergün yeni isimler tanıyor, tanıdığıma da ne çok mutlu oluyorum. Alaa Wardi'de bu isimlerden biri. Kendileri bir A Capella sanatçısı. Bir çok popüler şarkıyı A Capella yöntemi ile seslendirmekte. Son zamanlarda çok trend olan video kolajları ile de şarkılara klipler hazırlamakta. Klipleri eğlenceli, sesi güzel, tipi orijinal bir adam.. 1987'de dünyayı şereflendiren Alaa, Suudi Arabistan doğumlu, İran asıllı bir insan kişisi.
Onu ilk olarak "Anşa Anşa duy sesimi" parçasını Fransızca yorumlarken tanıdım. Tarkan'dan "Şıkıdım"ı söylerken gördüm, şaşırdım. Ardından Arap Müziğinin evrelerini gösteren çalışması ile kendilerine hayran kaldım. Nihayetinde sabah akşam günde iki kere birer doz almadan yaşayamaz oldum. Gidişat vahim :))


Çevremde bu isme aşina kimse bulamasam da Türkiye'de baya popüler olduğunu söylüyorlar.  (Ben Google'ın yalancısıyım) Ne kadar doğru bilmiyorum ama bi şans verin istiyorum. Aşağıda linkleri paylaşacağım, umarım beğenirsiniz.


Arap Müziği Tarihi 
Ayşa Ayşa 
Şıkıdım 

Yorumlar

Popüler Yayınlar