Beyin Bedava


Sizin hiç "beyin bedava" moduna geçtiğiniz oluyor mu?
Hafızanızın tamamen dolu olması sebebi ile ilgili verilerin kopyalanamadığı mesela. Ya da aynı anda bir kaç uygulamayı kullandığınız için ekranınızın donduğu..

Hani yolculuğa giderken hazırladığınız, üzerine birini oturtup fermuarını ancak kapatmayı başardığınız bavul var ya. Hani patlamasın diye naylon çamaşır ipi ile hediye paketi paketler gibi bağladınız.. Hani diş fırçasından, tırnak makasına.. Hani ne olur ne olmaz diye kazağından hırkasına.. Her bir şeyi doldurduğunuz bavul. İşte şu günlerde öyle bir şeyim.

5 kilo kapasiteli çamaşır makinesinde çift kişilik yorgan yıkamaya çalışıyor gibiyim. Kazanımın dönüş hızı dünyanın güneş etrafındaki dönüş hızına eşitlenmiş durumda. Sanki 45 oturur, 145 ayakta yolcu kapasiteli 500T' yim.
-Falancadan geçer mi? Diye soranlara,
-Kesin geçer, diyorum.
 Çünkü son zamanlarda geçmediğim bir yer bilmiyorum.

Bir festivalde, bedava dağıtılan baloncuk, çıkmaz sokağa kıstırılmış," en az otuz kişilerdi, yoksa var ya.." diye olayı resmeden çocuk gibi. Bol çeşnili sucuk, yağmurdan sırılsıklam olmuş gocuk gibi..

Son satıra sıkıştırılan o cümleyim. İki yakası bir araya gelmeyen gömleğim. Satrançtaki en gereksiz hamleyim. Bilmiyorum artık ben neyim?!!

Canım sıkılsın, tedavülden kaldırılayım, aradıkları numaraya ulaşılamasın, üstüm kalsın istiyorum. Ama eşref saatine denk gelir diye de korkmadan edemiyorum :)



Yorumlar

Popüler Yayınlar